Prawo do odstąpienia od umowy
Kto może odstąpić?
Konsument ma prawo odstąpić w ciągu 14 dni od odbioru towaru. Dotyczy też przedsiębiorcy na prawach konsumenta (gdy umowa nie ma charakteru zawodowego).
Termin:
14 dni liczymy od dnia, w którym Ty (lub wskazana osoba) otrzymała/eś produkt.
Jak odstąpić?
Wyślij jednoznaczne oświadczenie (mail/poczta) lub skorzystaj z poniższego formularza – wystarczy przed upływem 14 dni.
Dane do kontaktu:
ALL IN
ul. Szarych Szeregów 38A, 56-500 Syców
e-mail: info@allin.com.pl · tel.: +48 888 036 999
Zwroty płatności:
Zwracamy wszystkie otrzymane płatności (w tym koszt najtańszej zwykłej dostawy) nie później niż w 14 dni. Możemy wstrzymać zwrot do otrzymania towaru albo potwierdzenia jego odesłania. Zwrot tym samym sposobem płatności, chyba że uzgodnimy inaczej.
odeślij produkt w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia (wystarczy nadać paczkę przed upływem terminu). Koszt odesłania ponosi kupujący. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z użytkowania wykraczającego poza sprawdzenie jej charakteru, cech i funkcjonowania.
Otwórz formularz odstąpienia (wypełnij)
Dane klienta
Informacje o zamówieniu
Produkty
Wpisz nazwę/SKU, ilość i (jeśli dotyczy) krótki opis wady.
| Produkt / SKU | Ilość | Opis wady |
|---|---|---|
Rodzaj sprawy i rozliczenie
Jeśli płatność była przez PayU/Przelewy24 — zwrot nastąpi na to samo źródło (karta/konto/Blik). Nie podawaj numeru rachunku.